PRESS RELEASE JUNY 2012
Spain Visual announces its latest update for Juny 2012
that includes new features including a new tourist destination la Ribera del Duero, destination known
for being one of the largest recipients of WINE
TOURISM in Spain, particularly internationally recognized for its wines and
cuisine.
Have also been made regarding new content MARK SPAIN, through various video clips donated by Spain.info, which are the basis of an
ad campaign on social networking with the slogan WHY SPAIN? where value is placed in the different attractions and
reasons to visit Spain in an innovative direct and attractive.
The added video files are mostly in HD, enhancing the presentation of the
various locations to mariners wishing to visit Spain.
It is enhancing the http://www.spainvisual.blogspot.com blog and content
of social networks Facebook, Google +
and Pinterest as basic strategy and
communication with visitors from Spain Visual.
It has improved the supply of corporate video production integrating the video
HD for businesses and public entities in the tourism sector present
a web qualifying themselves regarding this offer outside the portal (www.arianvideo.com), which can be found
examples of video clips from various sectors to assess their suitability in the
specific marketing of each company or entity.
Spain Visual continues its
policy of constant improvement to provide content, both to companies and public
agencies interested in improving their online presence and all those
planning holidays in Spain, the
best browsing experience and the best possible information of tourism in the
country, according to its slogan:
"Look, find and booking".
NOTA DE PRENSA JUNIO 2012
Spain Visual comunica su última actualización
para Junio 2012 , que entre otras
novedades integra un nuevo destino
turístico LA RIBERA DEL DUERO,
destino conocido por ser uno de los principales receptores de ENOTURISMO de España, y sobre todo por sus vinos
reconocidos internacionalmente y su gastronomía.
También se han
integrado nuevos contenidos referentes a
LA MARCA ESPAÑA, mediante
diversos video clips cedidos por
Spain.info , que son la base de una campaña publicitaría en las redes
sociales con el slogan WHY
SPAIN? donde se ponen en valor los
diferentes atractivos y razones para visitar España de una forma innovadora directa
y atractiva .
Los contenidos añadidos de video son en su mayoría en HD, lo
que mejora la presentación de los diversos lugares a los navegantes que deseen visitar España.
Se está potenciando el blog www.spainvisual.blogspot.com y los contenidos de las redes sociales Facebook,
Google + y Pinterest como estrategia básica de comunicación con los visitantes
de Spain Visual.
Se ha mejorado
la oferta de producción de video corporativo integrando el HD para las empresas y
entidades públicas presentes en el
sector turístico habilitándose una web referente a esta oferta al margen del portal (www.arianvideo.com), donde pueden
consultarse ejemplos de video clips
de diversos sectores para valorar su conveniencia en el marketing específico de
cada empresa o entidad.
Spain Visual, continúa su política de
mejora constante de contenidos para proporcionar, tanto a las empresas del sector como a organismos públicos interesados en
mejorar su presencia en Internet y a todos aquellos que planean vacaciones en España, la mejor
experiencia de navegación y la mejor información posible de la oferta turística
del país, de acuerdo a su slogan:
“ look, find and booking”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario